Varit hos tandläkaren och klippt Jessicas hår!!

Har haft lite ont pga av visdomstand i två dagar nu och i dag pallade jag inte mer så jag ringde till tandläkare, fick tid några timmar senare. Ena av mina visdomständer i överkäken växer snett ut mot kinden och den har nu gjort ett sår i min kind, det gör jätte ont när jag pratar, äter, jag när jag rör munnen. Det tandläkaren gjorde i dag var att slita på en av kusparna, den delen som stack ut mest, och nu känns det faktiskt bättre. Men skulle det inte gå över så ska jag dra ut den.

Efter att jag hade vatt hos tandläkaren kom Jessica hem till mig, hon var i akut behov av att bli klippt. Gud va långt hår hon hade fått, klippte en hel den, ca 2 decimeter, men håret var fortfarande långt när jag var färdig, Nu har hon ungefär den längden som jag vill ha. Lite avunsjuk......=) Efter att jag hade klippt henne stod vi och snackade en del, vi har alltid en massa att babbla om, och det verkar som vi alltid har samma åsikt, eller hur Jessica!!=) Trevligt med besök i dag!!=)

Jeppe och Tobbe har handlat drickan inför nyår i dag, och det var en hel del, hehe. Och i morgon ska jag och Jeppe åka och handla den sista maten som behövs på nyår.

 


Kommentarer
Postat av: Jessica

ja men det är skönt när någon håller med en för en gångs skull ;). Hade varit roligt om vi hade kunnat träffas oftare. Ha så trevligt idag och Gott Nytt År.

2008-12-31 @ 14:06:25
URL: http://www.metrobloggen.se/starshollywood

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0