Blondinmalin!!

Ha ha ha, BlondinMalin inte Blondinbella, shit va blond jag är nu. I går försökte jag slinga håret själv och det var inte så smart. Av någon konstig anledning så råkade jag glömma att slinga hela utväxten, slingade bara på det innersta. Så när jag var färdig så var det jätte blont längst in sen min vanliga hårfärg sen det andra blond. Det såg helt knäppt ut, var tvungen att ha mössa när jag var på Willys och handlade i dag=).
Direkt efter att vi hade handlat mat så åkte jag hem till mamma och pappa, mamma skulle försöka fixa mitt lilla missöde med håret + att vi övade på vårt gympapass. Håret blev bättre än det var innan, men lite för blont för min del, känner mig som Blondinbella, haha!!=) Men det är ju bara hår och det växer ju ut, annars kan jag ju bara gå till frisören ifall jag vill ha det mörkare, det är ju aldrig kört.=)



Så här blond är jag nu!!




Drickan står på kylning inför morgondagen!!=)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0