50-års kalas!!

Jag behövde ej jobba i dag, hann med allt jag skulle i går, skönt!! Så då passade jag på att träna på gympapasset med mamma. Åkte hem till mamma och pappa när jag hade ätit frukost och sen tränade jag och mamma för fulle muggar, det var rikigt jobbigt med jätte kul. Det kommer bli kanon när vi väl är klara tror jag, eller hur mamma!!=)

Det är mysigt att vara hemma hos mamma och pappa ibland, man har ju oftast inte tid, men det är kul när man väl hinner!!=)


Pappa och mamma=)(bilden tagen  på ett kalas hon mormor och morfar)

Och några minuter ska jag och mina föräldrar åka på 50-års kalas. Det är Mats på mitt jobb som vi ska fira. Vi har köpte en flaska whisky och en bok med Elvis(den teknade serien) till honom. Han älskar både och, haha.



Kommentarer
Postat av: LINA

Ha så trevligt o tack igen för kortet! så gullet! puss

2008-12-23 @ 14:58:07
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0