Våra utemöbler har blåst sönder!!

I går kväll när jag skulle gå på toa(vilket vi gör på ovanvåningen för tillfället) så gick jag in i det ena rummet och tittade ut genom föstret och då såg jag att alla plastmöblerna hade blåst av trädecket. Man ville ju inte gå ut i går precis och flytta dom, eftersom det blåste så mycket. I dag när jag vaknade så tittade jag ut igen och då såg jag att det ena benet på bordet är av, kan inte se ifall någon av stolarna är sönder. Det gör inte så jätte mycket att dom gick sönder, vi har fått dom av mina föräldrar och vi har tänkt köpa nya, men lite störigt känns det.



Är det någon mer som har drabbats av blåsten och fått något sönderblåst??



Kommentarer
Postat av: Kikki

Vi har klarat oss, dock bara massvis med grenar som ligger i hela trädgården!Igår när jag körde hem låg det ett stort träd över hela vägen!

2008-08-05 @ 12:07:43
URL: http://theotilda.blogg.se/
Postat av: * Sara Lövfendahl *

Japp vi har osså klarat oss! =) Tack och lov! Men det kunde gått riktigt illa där ett tag faktiskt, vågade knappt gå ut med hunden bara! hehe.. Trevlig blogg! Kram

2008-08-05 @ 18:24:43
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/
Postat av: catrin

trist när saker går sönder! Men vi klarade oss verkade det som men den STOORA pilen här utanför gungade så jag va jäkligt nervös när jag gick och la mig att den skulle välta.... Inte kul alls med storm....

2008-08-05 @ 18:58:09
URL: http://cathe.blogg.se/
Postat av: Jeppe

tacka Gud för att det bordet gick sönder!

2008-08-05 @ 20:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0