Tvättat löshåret inför lördag!!

Har tvättat löshåret i dag, tänkte ha det på lördag för då ska jag och Lotten ut och festa. Har inte tvättat det sen jag köpte det, så bet behövdes verkligen, det var fullt med hårspray.
Vi ska till Slagt, Axwell ska dit och spela och där kommer va skit mycket folk. Vi har köpt biljetter för att vara säkra på att vi kommer in. Tobbe ska dit med sina kompisar och Lotten ville inte vara ensam tjej så hon frågade ifall jag ville hänga med, och det är klart att jag sa JA!! Det kommer bli jätte kul, jag längtar!!!!=)


  
Tvättat och rent                                                     Fönat och redo att användas igen.



Kommentarer
Postat av: Catrin

Haha! Du som inte skulle festa på ett bra tag efter kräftskivan! :) Så länge höll du de! :)

2008-08-26 @ 15:49:37
URL: http://cathe.blogg.se/
Postat av: Catrin

Oskar ska nog oxå dit tror jag! Får väl hänga med honom eftersom jag blev ledig nu i alla fall. ;)

2008-08-27 @ 15:03:13
URL: http://cathe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0