Slingat och färgat Karros hår!!

Efter att jag hade vatt i Malmö och pratat med labbet(vilket gick jätte bra) så stack jag hem till Karro. Jag var nog där vid halv 2 tiden, och det första vi gjorde var att äta lite lunch. Sen åkte vi och handlade hårfärg, köpte med oss 4 st, var osäkra på vilken vi skulle ha. Först slingade jag hela hennes hår med blonda slingor, sen färgade jag de ljusa/blonda delar hon hade färgat i går till mörkade, liknande hennes egen hårfärg. Resultatet blev inte en stor skillnad från hennes ursprungliga hårfärg, utan det såg med solblekt ut, vilket hon var ute efter. Klockan halv 8 var vi färdiga.




 
FÖRE:                                                                                   EFTER:
 


FÖRE:                                                                                   EFTER:
 


I stället för att ha jätte ljusa slingor på vissa delar av håret så han hon nu, flera och smalare slingor över hela håret.

Kommentarer
Postat av: Cathe

Fint det blev men det syns inte så stor skillnad som du skrev. Men huvudsaken är att man känner det själv. :) Allt gick bra på jobbet oxå? Fick du din lön du ville ha? När börjar du? SHIT va det blåser idag HELT sjukt.... Puss & Kram

2008-08-04 @ 21:32:23
URL: http://cathe.blogg.se/
Postat av: Cathe

Ja precis det är ju en bra början måste jag säga! =) Skönt! Lite pengar är inte fel! =) Ja jag är ledig på Fredag faktiskt! =) Då kan jag gärna ta emot lite massage.. =) Höres hun! poss po daj!

2008-08-04 @ 22:12:27
URL: http://cathe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0