Party party!!

Fy fan va kul det var i går, det var super kul hemma hos Anton innan vi stack, och på Slagt var det fullt ös. När vi(jag, Lotten och Tobbe) kom till Anton så hade dom andra nästan ätit färdigt, dom hade kräftskiva och firade att Anton fyllde år. Så en del var rätt så bra på det när vi kom.=) Jag och Lotten fick syn på en skål med räkor......he he, inte så bra, vi åt upp halva skålen, riktigt gott var det. Efter att Tobbe och Lotten ätit upp sin pizza så gick vi upp till dom andra som spelade biljard och satt och myste i soffan på ovanvåningen. Jag utmanade Anton och en annan i biljard, trodde verkligen att jag skulle vinna, men men, jag hade fel, kom tvåa. Under tiden vi var på ovanvåningen så vandrade min kamera runt till nästan alla tror jag. Så med andra ord blev det många bilder i går.


Här kommer några av bilderna som togs!!


 











 











 

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Nej det blev typ inga bilder, för mitt batteri på kameran dog, och min kusins kamera tar helt suddiga bilder, så tyvärr. :( Ni ser ut att ha haft roligt i alla fall hehe. Kram

2008-08-31 @ 13:17:15
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0