Nu har vi massa mat hemma igen!!

Precis kommit hem från Willys, har handlat jätte mycket mat. När jag gick in i affären märkte jag att dom flyttar runt allt i butiken. Till exempel så var grönskakerna och frukten flyttad till entrén, det var lite svårt att hitta allt jag ville ha, för nästan allt hade nya platser + att där var fullt med folk som flyttade på sakerna och monterade upp nya hyllor. Men jag tror nog att det kommer bli jätte bra till slut, ska bara förska lära mig var allt ligger.



Kommentarer
Postat av: *Sara Löfvendahl*

Jo Bulgur smakar typ som ris, bara det att det är av en mkt grovare variant! Det är krossade vetekorn, som man ska koka i vatten med lite olja i! Fast alla Bulgur:er smakar inte likadant, därför handlar jag alltid den på Ica (grov) Det är i en grön påse liksom! svin gott..! alla jag lagat de till eller berätat för tycker de är svin gott, med tanke på hur nyttigt de är ;)

2008-08-20 @ 13:31:17
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0