I dag smäller det!!

I dag är det äntligen dags för kräftskivan jag längtat till länge nu. Det är ju sol ute nu och vi får hålla tummarna på att det håller i sig. Hade tänkt dricka vin i kväll men jag vill nog ha lite cider också, så det måste inhandlas och även citron till tequilan.

I kväll blir vi 25pers, det kommer verkligen li fullt ös. Har inte ätit några kräftor i år så jag ser verkliger fram emot kvällen. Älskar kräftor. Jeppe ska äta både kräftor och grilla, man blir ju inte så jätte mätt på bara kräftorna. Jag har med mig lite räkor också, det kommer bli mumsigt!!=)

   

Kommentarer
Postat av: Syrran

ja, tiden går fort! mmm, friidrott är jätte roligt att titta på! hoppas du har haft en trevlig kväll! Kan tänka mig att du inte mår så bra när du vaknar =) Puss

2008-08-17 @ 00:07:36
URL: http://linapersson86.blogg.se/
Postat av: Lina

oj,.. var visst sparat på syrran.. =) hehe! Men det är jag =) Kram

2008-08-17 @ 00:08:39
URL: http://linapersson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0