Fredakväll!!

Jeppe har en gammal lumparpolare här och just nu ockuperar dom tv:n så då får väll jag sitta här framför datorn i stället. Dom kollar på en tråkig film, Jönssonligan på Mallorca, och den vill jag verkligen inte se. Vi har precis ätit lite mat, dom beställde pizza och jag tog bara en liten bit av Jeppes, var inte så hungrig åt ju en stadig lunch på Nova.

I morgon så gäller det, kräftsivan hos Anders och Catrin. Hoppas verkligen att det blir lika fint väder som dom sa på tv4 nyheterna innan. Enligt dom ska det bli 23 grader och solsken, hoppas hoppas verkligen att det stämmer. Vi ska ju sitta ute och det är ju alltid roligare ifall det är fint väder så att man kan röra sig lite utanför tältet också. Lite kubb eller hela havet stormar(om Jeppe får bestämma=)) kanske. Jeppe brukar alltid föreslå det sent på kvällen av någon anledning.

Kollade precis vädret på Dmi och där ser det inte lika bra ut. Enligt dom ska det ligga under 20 grader och lite moln/lite sol och även lite regn fram mot kvällen. Fan också, dom brukar ju ha mer rätt, men jag hoppas att dom har fel angående morgondagen.



Vejret i Lund
Bild tagen från dmi.dk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0