Första jobbdagen i morgon!!

Nu är det snart dags att gå och lägga sig, i morgon ska jag gå upp tidigt för då börjar jag jobba. Min allra första dag på det nya jobbet, ser fram emot att göra tänder och tjäna pengar, men desto mindre på att jag ska gå upp tidigt. Men men, efter 1-2 veckor så har jag kommit in i det.
Tobbe och Lotten var här innan, vi kollade på Hancook, den var jätte bra, eller hur Lotten(hon somnade,hehe=)) Dom hade med sig chips och vi poppade popcorn, det är ett måste med snacks om man kollar på film. Tack pappa för att du fixade filmen till oss!!=)




Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas det har gått bra på jobbet idag! :)

Snart är det danstajm! :) Veckans höjdpunkt hehe.

Kram

2008-09-01 @ 17:03:14
URL: http://sandypaprika.blogg.se/
Postat av: Lina

vi såg också den filmen igår.. inget vidare måste jag säga! =) hur gick det på jobbet? Kram

2008-09-01 @ 20:41:31
URL: http://linapersson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0