Fixat nytt pass och fyndat!!

I tisdag när jag städad hittade jag mitt pass och upptäckte att det gick ut i juni 08, oj, hade ingen koll på det. Så i dag har jag vatt i lund och fixat ett nytt pass. Fick ju ta kort där, och jag säger bara usch, men ser ju hemsk ut när man bara ska stå rakt upp och ner och inte le. Jag fick se kortet efteråt och jag såg jätte arg ut, men men det är ju bara ett pass, det är ju inget jag kollar på varje dag. Det är helt enkelt bara att inse att det är så men ser ut när man är allvarlig.

Efter att jag hade vatt på polishuset åkte jag inom Nova och där träffade jag mina flickor, Catrin och Martina=) Så glad jag blev, då slapp jag gå ensam och sen hade jag någon att luncha med. Jag fyndade verkligen i dag, inne på Gina hittade jag en turkos body och ett par svarta boxer på rean. Bodyn kostade 20:- och trosorna 10:-, riktiga fynd tycker jag.
När jag kom hem provade jag en bodyn igen tilsammans med en kjol med hög midja. Var ju tvungen att ta fram mitt stativ nu när jag köpt ett och ta kort. Tyckte att det blev jätte fint med mitt silvriga skärp till, detta får jag ju ha nästa gång vi ska ut. Tycker att det är lite för uppklätt och lite kallt att ha på kräftskivan i morgon, så då får det bli något annat.



Så här såg det ut!!
 


Kommentarer
Postat av: *Sara Löfvendahl*

Jätte fina kläder, verkligen!! ser att du har bra smak du ;) hehe.. Har osså prövat dom body:sarna men jag stör mig lite på den stora uringningen.. Känns som om man måste ha Bh: banden jätte långt till sidan.. hmm.. aja.. Hoppas du haft en trevlig dag annars =)

2008-08-15 @ 16:27:23
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/
Postat av: Lina

du är skit snygg i dem kläderna =) vi har varit tillsammans i 2,5 år nu! ja, de känns mycket bättre, annars hade jag nog inte flyttat in! jo, jag kan lägga in lite bilder sen.. jag ska bara bli så tekninsk så att jag vet hur jag gör.. haha! ha en underbar dag! Puss

2008-08-15 @ 17:38:08
URL: http://linapersson86.blogg.se/
Postat av: Sara C

skit fint gumman...=) weee....puss

2008-08-15 @ 18:23:00
URL: http://saracelander.blogg.se/
Postat av: Sara C

jo os har de väl blitt en del...jo men de repriserna har man sett så många gånger nu juh..hehe jo nu e de på bättringsvägen i alla fal..=) skönt de...puss

2008-08-15 @ 18:55:53
URL: http://saracelander.blogg.se/
Postat av: Kikki

Jätte snyggt! Härlig färg på den turkosa! rea e ju underbart :) Jag fyndade 2 linnen och 2 tunikor idag för endast 180.- Perfekt! Hoppas ni får en trevlig kräftskiva imorgon!

2008-08-15 @ 19:11:47
URL: http://theotilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0