Femte träningspasset på fyra dagar!!

Ja, då blir det träning i kväll igen, mamma skickade ett sms innan "du sviker väll inte mig i kväll" och det kan man ju inte säga nej till. Jag börjar känna mig sliten i kroppen nu, i dag kommer det bli det femte räningspasset på fyra dagar så det är inte så konstigt. Jag har inte någon träningsvärk men det känns i kroppen att jag tränar mycket. Efter i kväll blir det lång vila fram till söndag. Sen börjar jag ju jobba på måndag, och då får jag känna efter hur mycket jag orkar och hinner träna. Jag kommer ialla fall inte orka träna 5 pass i veckan, hoppas på att hinna med 3st.


korpen

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja våfflor sitter aldrig fel hehe. Åt faktiskt det idag också :)

Fan vad duktig du är med träningen då! :P Jag har bara tränat 2 ggr på 3 dagar hehe.

2008-08-27 @ 18:38:57
URL: http://sandypaprika.blogg.se/
Postat av: Catrin

Nä jag ska inte dit! Jag måste vara hemma och passa våran lilla Max som kommer på Fredag! :) Hoppas ni får skoj! Puss Puss

2008-08-27 @ 22:50:13
URL: http://cathe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0