Äntligen!!

Nu har jag kommit hem från Malmö, har fixat alla papper nu innan jag ska börja jobba. På väg hem därifrån hämtade jag ut mitt nya pass, och det såg för jävligt ut, men det visste jag redan. När jag hade gjort det så var klockan halv 12 och då kom jag på att jag kunde åka till Jeppes jobb och äta lunch med honom. Han var inte så hungrig, men det var jag så jag köpte en fallafel, gott som alltid. Och nu har jag precis kommit hem därifrån.

Det är svårt att beskriva den känsla jag känner just nu, det är helt underbart, äntligen ska jag börja jobba, och med något jag verkligen tycker är jätte kul. Jag har gått i skolan i så många år nu och bara läst och läst och allt pluggande har lätt fram till detta, det känns lite overkligt. Nu börjar mitt liv, nu ska jag brja jobba och tjäna pengar och ha kul samtidigt. Kan det bli bättre? Jag är så lycklig!!!!!!!=)





En lycklig Malin!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0