Äckligt med spindlar!!

Nästan varje dag ser jag en äcklig spindel här hemma, oftast små som tur är. Men nu precis när jag gick ner i tvättrummet för att hämta handdukar till träningen så såg jag en jätte stor spindel. Som tur var så satt den i andra delen av rummet, och sen så var jeppe hemma. Jag kallade på honom direkt och stod själv kvar för att hålla koll på den så att den inte smet iväg. När han kom ner sa han fy fan, den tar jag INTE med papper, så han slog ihjäl den med en tidning i stället. En spindel mindre, skönt. Det var nog inte den stora spindel jag såg för någon vecka sen, den jag såg då var större.

I förrgår såg jag en läskig spindel i trädgården. Här kommer en bild på den!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0