Väntar på dörrarna till kyl och frys!!

Sitter just nu och väntar på att det ska komma hit en kille som ska byta dörrarna till vår kyl och frys. Dom sa att dom skulle komma mellan 8 och 9, så dom dyker väll snart upp. Efter det är det skola som gäller. Sen kl:17.00 ska jag på massage och denna gången ska jag inte glömma bort det. Synd bara att jag missar träningen i kväll, det är ju inte bra att träna efter att man fått massage. Får träna i morgon istället.

Var tvungen att avbryta mitt skrivande, för att det ringde på dörren. Det var han med dörrarna, så nu äntligen är båda bytta, så himla skönt.



FÖRE:
Märket GRAM står på olika ställen.

image298

image299

EFTER:
Nu sitter märkena på samma nivå.
image300

Kommentarer
Postat av: Catrin

LOL.. det tog inte så långt tid att få dom bytade ju! ;P

2008-04-08 @ 10:24:31
URL: http://cathe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0