Sova-fan va gött!!

Har precis vaknat, sovit i ca 2 timmar. Så himla skönt det är att sova mitt på dagen. I dag i skolan höll jag på att somna under föreläsningen, det var hemskt, ögonlocken ville verkligen inte hålla sig uppe.

I dag är det dags att träna igen, ska försöka gympa 3 dagar i veckan.Det blir sammalagt 4 pass i veckan eftersom jag tränar två pass på tisdagar. Jag vet att jag mår mycket bättre och blir framförallt piggare ifall jag håller igång och tränar.
Ingen skola i morgon för min del. Det är fritt arbete, och jag och Marie(som gör examensarbetet tillsammans) har har bestämt att vi ska va lediga i morgon och sen jobba mer nästa vecka. Så himla skönt med sovmorgon, det är inte ofta man får det. Jag ska passa på att njuta!!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0