Ny kamera!!

Pratade med pappa i går, han är just nu i USA. Han har lovat mig att kolla på en kamera ifall han hade tid över,och det hade han i går. När han åkte dit för snart två veckor sedan skickade jag med ett papper så att han visste vilken kamera jag ville ha. Då ville jag ha en Canon EOS 400D, har hört att den är jätte bra. Men i går när pappa ringde så berättade han om en helt ny kamera som kom ut i USA sista januari i år. Den heter Sony alpha 350, och ska tydligen vara "den bästa av dom bästa". Pappa hade nämligen köpt en den största fototidningen i USA, och i den hade dom gjort ett test och vinnaren var då Sony alpha 350. Även den andra kameran som jag ville ha tidigare fanns med med inte så högt upp på listan. Jag hoppas verkligen att pappa kan få tag på en, vill ha en ny kamera nu!!

image267

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0