I dag åkte solglasögonen fram!!

Var hemma tidigare i dag också, stack från skolan innan lunch och var hemma lite över 12. När jag hoppade av på stationen var solan framme så jag fick äntligen plocka fram mina brillor, för mig är det en riktig vårkänsla. Underbart!!

image265


När jag kom hem hoppades jag att det skulle ligga ett brev i brevlådan om att jag kunde åka och hämta mina kläder jag beställt från H&M. Men tyvärr gjorde det inte, håller tummarna för imorgon istället.
Var självklart hungrig när jag kom hem, åt ingen lunch i skolan. Jag värmde lite tomatsoppa och i den la jag avokado och tomater. Till detta åt jag två rostade mackor......smarrigt!!=)

image266


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0