Hostat hela dagen!!

Var en veckan sedan exakt som jag blev sjuk, och nu känner jag mig bättre och bättre för var dag. Dock har jag hostat nästan hela dagen, det kliar jätte mycket i halsen. Värst är det när jag ska prata, då känns det som jag har en fjäder i halsen. Hoppas jag slipper ännu en natt där jag ligger vaken och hostar.
I skolan i dag hade vi en föreläsning sen satt jag och Marie med arbetet, nu äntligen börjar det bli färdigt. Vi satsar på att skriva klart det i morgon så att vi sen kan lämna in det för rättning till vår handledare på eftermiddagen.
När jag kom hem blev det spagetti och köttfärssås, nu blogg, sen dusch och sist tv!!


Nytt läge på tv 3, kl: 20.00
image384


CSI på kanal 5, kl: 21.00
image385



100 höjdare på kanal 5, kl: 21.55
image386

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0